2017. február 17., péntek

Dörmögő

Nem tudom,ki hogy van vele,de én szeretem magam körül a hímzéssel díszített tárgyakat. Így például konyharuhát is szívesen hímezek. Maximum nem törlöm bele a zsírt meg a kávét (azt egyébként se kellene,de én rendetlen vagyok és néha bizony előfordul).
Ezt a darabot is nagy örömmel kezdtem,aztán elkedvetlenedtem: akkora x-ek születtek,hogy még a három szál se fedi szépen az anyagot. De viszonylag megfizethető áron csak ilyen kapható. A háromezer forint körüli  árat én túlzásnak tartom,annyit nem adok érte.
Ti szoktatok ilyesmit vásárolni? Létezik esetleg másfajta is?
Mindenestre megpróbáltam azt a lehetőséget is,hogy vettem piké anyagot,és abból varrattam; annak az az előnye,hogy én választom meg a hímezhető csíkot bele,akár hímzővászonból,akár aidából. Csak ne lennék olyan lusta a varrógép bűvöléséhez! De az vagyok,szóval marad a varrónénivel varratás.
Most készül egy másik ilyen alapra,hamarosan mutatom.
Ha van ötletetek,szívesen fogadom :)

8 megjegyzés:

  1. "három szál se fedi szépen az anyagot."----nem is kell,hogy fedje,mert gyönyörű a hímzésed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Én mindig tervezem,hogy hímzek konyharuhára, törölközőre, de még nem értem el oda....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Beszéld rá magad,nem fogod megbánni :)

      Törlés
  2. Cuki kis minta a maga egyszerűségében!
    Ha kimosod előtte 60 fokon nem megy össze esetleg, és akkor talán nem lesznek ló x-ek ?
    DE ilyen betétes,kéztörlőt konyharuhát,törölközőt én sem vennék, inkább Aida csíkra, vagy általam leszabott Aidára varrnék és rádolgoznám. Én sem szeretem a varrógépet, de varrónő sincs közel, így marad a magad uram.... Épp most gyűjtöm az idegszálaim, mert ágyneműt kell varrnom.A takaró meg horgolva lesz, szerencsére. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó ötlet,köszönöm szépen; ki fogom próbálni :)
      Húúú,az ágynemű se sétagalopp; régebben én is varrtam; most meg évek óta elő se veszem a gépet.
      Jajjj,a horgolt takaró biztosan gyönyörű lesz!

      Törlés
  3. Nekem is van hasonló konyharuhám, párszor már előkészítettem hímzésre. Viszont a tied nagyon szép én nem látok kivetni valót benne és ez a minta is olyan.... konyharuhára való :)
    Jó hímzős napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Remélem,a tiéd is elkészül hamarosan.

      Törlés
  4. Nagyon szép lett :)
    Én még nem próbáltam, bár a szülinapomra kaptam egyet, hamarosan sort kerítek rá, csak félek a mosástól, esetleg ereszt a fonal :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne Puppets-et használj,akkor nem lehet gond!
      Van fehér hímzett törölközőm,már kb. 10 éves,60 fokon szoktam mosni,semmi baja nincs. Na jó,nincs hetente a mosóban,de használom,nem csak dísznek van.
      Kíváncsian várom :)

      Törlés